Właścicielem witryny Dalmierz.pl jest

INFOPOMIAR Usługi informatyczne i geodezyjne
mgr Hubert Soluch
ul. Kotarbińskiego 4/51
Radom 26-600
NIP 796-242-58-06

SKLEP FIRMOWY WARSZAWA:
INFOPOMIAR
ul. Bartycka 175 pawilon 100
00-716 Warszawa

SKLEP FIRMOWY RADOM:
INFOPOMIAR
Ul. Zbrowskiego 118/3
26-615 Radom

SKLEP FIRMOWY TRÓJMIASTO:
INFOPOMIAR
Ul. Słupecka 12A
81-316 Gdynia

Numer konta bankowego

mBank: 
24 1140 2004 0000 3102 7601 7359


1.Opłaty za wysyłkę w sklepie dalmierz.pl

 Staramy by koszty  były jak najniższe dla naszych klientów, oferujemy szeroki wybór  wysyłek :

-Kurier - tą opcje przesyłek stosujemy w większości naszych zamówień tyczy się to większych gabarytów. Ten sposób przesyłki zapewnia dostawę w 99% w dniu następnym od wysłania paczki ( ważne by w zamówieniu podać numer telefoniczny osoby odbierającej paczkę, umożliwi to kurierowi dodzwonienie się w razie jakichkolwiek problemów w dostarczeniu przesyłki ) Koszty wysyłki 20zł 

-Poczta Polska-  tą opcję przesyłek proponujemy do wysyłania towarów drobnych gdzie również liczy się cena przesyłki. Poczta Polska gwarantuje dostarczenie przesyłki priorytetowej wysłanej do godziny 15 w dniu następnym. Cena wysyłek pocztą polską automatycznie się ustawia w sklepie w zależności od wagi zamówienia.

-Pobranie- forma przesyłki umożliwiająca dokonania opłaty za produkt przy kurierze. Stosowane często przez klientów chcących dokonać szybkiej transakcji z naszym sklepem. Towar zamówiony za pobraniem wysyłany jest tego samego dnia, którego zostało złożone zamówienie. Koszt wysyłki kurierem 27zł 

-Inne - uzgodnione telefonicznie- ta forma przesyłki stosowana jest po wcześniejszym telefonie klienta. Po uzgodnieniu telefonicznym przez nasz sklep formy przesyłki np. wysyłka za granicę, wysyłka z możliwością otworzenia zawartość. Wtedy państwo w zamówieniu zaznaczają ten rodzaj przesyłki.

-odbiór osobisy - możliwie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. 

Odbiór osobisty w Sklepie Firmowym w Warszawie -
  Sklep firmowy mieści się:

INFOPOMIAR
ul. Bartycka 175 pawilon 100
00-716 Warszawa
0 22 559 10 29
575 650 050

-Odbiór osobisty w Sklepie Firmowym w Radomiu - Sklep firmowy mieści się:

INFOPOMIAR
ul. Zbrowskiego 118/3
26-615 Radom
0 48 62 99 666
668 001 513

-Odbiór osobisty w Sklepie Firmowym w Trójmieście - Sklep firmowy mieści się:

INFOPOMIAR
ul. Słupecka 12A
81-316 Gdynia
696 942 905

2. Formy płatności w sklepie Dalmierz.pl

W naszym sklepie oferujemy 4 sposoby płatności za nasze produkty:

-mTransfer- ta forma płatności skierowana jest dla klientów kont w mBanku, po wybraniu tej formy płatności klient automatycznie się loguje do swojego konta i automatycznie ma wypełniony przelew do realizacji zamówienia. Ta płatność odbywa się między nami w czasie rzeczywistym co powoduje że zrealizowanie zamówienia oraz dokonanie płątności za pomocą mTransferu jednoznaczne jest z wysyłką towaru tego samego dnia.

-przelew dowolny- ta faorma skierowana jest dla klientów chcących dokonać płatności zwykłym przelewem bankowym. Po wybraniu tej formy płatności należy dokonać przelewu na nasze konto kwoty w wysokości złożonego zamówienia. Czas realizacji przelewów dowolnych max 1 dzien roboczy 

-pobranie- ta forma płatności skierowana jest dla klientów którzy chcą zapłącić za produkty gotówką kurierowi.

-płatne przy odbiorze- ta forma pozwala zapłacić za produkt w sklepie firmowym. Akceptowane formy płatności. Gotówka lub Karty płatnicze

3.Gwarancja , reklamacje  i  zwroty w sklepie Dalmierz.pl

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie ma co najmniej 12 miesięczną gwarancję. Informacje szczegółowe znajdują się w paczce jeśli takich informacji niema gwarancja wynosi 12 miesięcy i jest ważna na podstawie Faktury Vat. 

Gwarancja każdy produkt jest objęty gwarancją minimum 12 miesięcy ( podstawa uznania gwarancji faktura VAT ) , produkty , które są objęte gwarancją dłuższą niż 12  miesięcy np. 24, 36 miesiące są odnotowane na karcie gwarancyjnej z odpowiednią adnotacją. Do jej uznania potrzebna jest ksero oryginał faktury plus gwarancja z pieczęcią firmową INFOPOMIAR.

Reklamacje- wszelkie reklamacje proszę zgłaszać mailowo (biuro@infopomiar.pl)  lub telefonicznie (668 136 586) , by nasz pracownik mógł w razie czego pomóc lub upewnić czy na pewno wina leży po stronie wadliwego produktu. Reklamowany produkt należy dostarczyć do naszej firmy na własny koszt. Po uznaniu reklamacji 20zł + VAT będzie zwracane klientowi za dostarczenie produktu do naszej siedziby. Reklamacje będą rozpatrywane do 14 dni roboczych lub do 30 dni jeśli wada będzie wymagała sprowadzenia części z zagranicy.

Zwroty - wszelkie zwroty klient może dokonać do 10 dni od dnia zakupu bez podania przyczyn. Produkt należy dostarczyć do siedziby firmy infopomiar  na własny koszt wraz z oryginalnym opakowaniem i wszelkimi akcesoriami i dokumentami. Klient ponosi koszty zarówno dostarczenia przesyłki do firmy Infopomiar.pl. Koszty dostawy do klienta będą potrącane od kwoty zwrotu. Kwota potrącaona o przesyłkę będzie przelewana na konto do 10 dni roboczych na podane przez państwa konto. 
Zwrotom nie podlegają produkty sprowadzane na zamówienie oraz będące zamówione na podstawie odrębnych umów.